FANDOM

Ámbar Smith
Ambar
Informacje produkcyjne
Pierwszy odcinek: "Un sueño, sobre ruedas"
Głos: Marta Dylewska
Aktor: Valentina Zenere
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Królowa toru (dla większości ludzi z rollera)

Panna Smith (dla służby w posiadłości) Panienka Ambar (dla służby w posiadłości)

Płeć: Kobieta
Miejsce zamieszkania: Buenos Aires,Argentyna
Rodzina: Sharon Benson (matka chrzestna)

Matka

Przyjaciele: Matteo Balsano

Jazmín Gorjesi

Delfina

Wrogowie: Luna Valente
Miłosne zainteresowania: Matteo Balsano (dawniej)

Simón Álvarez (obecnie)

Ámbar Smith - Główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Jej rodzice z powodu pracy ciągle podróżują, przez co mieszka u swojej matki chrzestnej, Sharon Benson.

Osobowość

Ámbar to typowy zły charakter. Jest dumna i nienawidzi, gdy coś nie idzie po jej myśli, zawsze stara się być najlepsza i zrobi wszystko, by tak pozostało. Ma problemy z panowaniem nad emocjami przez co często wyrządza szkody sobie, a także ludziom z jej otoczenia. Jest próżna, ale także przebiegła i inteligentna. Za pomocą intryg i podstępów będzie niszczyć każdą przeszkodę, która stanie jej na drodze. Można ją nazwać dwulicową, gdyż mimo swojej nienawiści i niechęci do niektórych osób, zawsze stara się grać grzeczną i niewinną osobę. Jest dobrą aktorką mimo że wiele osób (w tym Emilia) uważa, że nie potrafi kłamać.

Wygląd

Dziewczyna jest wysoką i szczupłą blondynką z szaro-zielonymi oczami. Ma bardzo wyraziste rysy twarzy, co nadaje jej władczego charakteru. Ubiera się w dopasowane kolorystycznie komplety, a całość uzupełnia również dobrany makijaż.

Relacje

Matteo Balsano

Matteo to chłopak Ámbar, dziewczyna jest o niego bardzo zazdrosna. Mimo tego ich relacja jest głównie na pokaz, blondynka wie, że nie może pozwolić, by byle kto odebrał jej chłopaka, ani żeby on z nią zerwał, gdyż ucierpiałaby jej reputacja. Według większości, jak i również nich tworzą idealną parę.

Luna Valente

Ámbar podaje się za przyjaciółkę Luny, którą w rzeczywistości wcale nie jest. Na każdym kroku próbuje zaszkodzić brunetce i tylko czeka, aż podwinie jej się noga. Uważa, iż Luna wtargnęła do jej życia i próbuje zająć jej miejsce.

Jasmine i Delfine

Są to najlepsze przyjaciółki Ambar.Dziewczyny zawsze wszystko robiły razem.W drugim sezonie,niestety oddaliiły się od siebie dość mocno.

Simon Álvarez

W pierwszym sezonie ich relacje są raczej chłodne .Ale w drugim sezonie Ámbar chce go wykorzystać by zniszcz Lunę . Lecz jej plan nie był doskonały i się w nim zakochała i go pocałowała . . . Niestety gdy Simon odkrył że to Ámbar popsuła kamery i to ona spowodowała pożar na wrotowisku i ich relacje znowu się pogrszyły i sobie nie ufali mimo że jedno do drugiego coś nadal czuło.

Zainteresowania

Ámbar jest utalentowaną wrotkarką, dzięki czemu i "Królową Toru". Dużo czasu spędza na wrotkowisku, ale także i na nauce, ponieważ chce utrzymać swoje pozycje.

Wrotki

Ambar-0

Wrotki Ámbar są biało- szare. Znajduje się na nich litera A. Sznurowadła są bladoróżowe, a podeszwa srebrna.

Ciekawostki

  • Jest odpowiedzialna za wypadek Luny, gdy ta miała egzamin na torze.
  • Jest starsza od Luny.
  • Jest najlepszą uczennicą ze swojego rocznika.