FANDOM

Delfina
Delfi.jpg
Informacje produkcyjne
Pierwszy odcinek: "Un sueño, sobre ruedas"
Głos: Marta Markowicz
Aktor: Malena Ratner
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Delfi
Płeć: Kobieta
Miejsce zamieszkania: Buenos Aires
Rodzina: (nie znana)
Przyjaciele: Ámbar Smith

Jazmín Gorjesi

Pedro

Wrogowie: Flor (kuzynka Matteo dla której Gastón stracił głowę)
Miłosne zainteresowania: Gastón Perida
Delfina - bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Jest przyjaciółką Ámbar i Jazmin.

Osobowość

Delfina to dumna i inteligentna dziewczyna. Jest sarkastyczna i ma tendencje do rozstawiania ludzi po kątach, co robi w przypadku Jazmin. Gdy coś idzie źle stara się zrzucać winę na innych, lub przedstawić sytuacje w jak najkorzystniejszym, dla niej, świetle. Często wydaje się zażenowana zachowaniem Jazmin i stara się spychać ją na poboczny tor w ich stosunkach z Ámbar. Potrafi się angażować w różne sprawy, jeśli sytuacja tego wymaga, lub po prostu opłaca jej się. Mimo swojego codziennego zachowania względem niektórych osób, potrafi być miła co pokazuje na przykładzie Gastón'a.

Wygląd

Delfina jest wysoką i szczupłą brunetką z prostymi włosami, oraz ciemno brązowymi oczami. Grzywka jest przedzielona i umiejscowiona po obu stronach twarzy. Jej stroje są dopasowane, a makijaż mocny i wyrazisty. Wszystko uzupełniają dodatki w postaci naszyjników, wisiorków i bransoletek.

Relacje

Gastón Perida

Chłopak bardzo podoba się Delfi i zawsze stara się nawiązać z nim kontakt. Za radą Ámbar próbuję się hamować i udawać obojętność w obec niego, ale nie zawsze jej się to udaje.

Ámbar Smith

Delfina wydaje się być najbliższą osobą z grona Ámbar. Obie pomagają sobie nawzajem i wspierają siebie. Jeśli blondynka coś planuje Delfi wie o tym pierwsza, dopiero potem wtajemniczają Jazmin.

Jazmin Gorjesi

Delfi najczęściej jest zażenowana wypowiedziami Jazmin i nie traktuje jej poważnie. Wraz z Ámbar traktują ją jak osobę od brudnej roboty, jednak mimo to ich stosunki są ciepłe. Prawdopodobnie jest tak, ponieważ Jazmin nie wiele rozumie z sytuacji, w której stawiają ją przyjaciółki.

Pedro

Delfina i Pedro są przyjaciółmi. Chłopak pociesza ją, wspiera, oraz daje jej rady. Zawsze gdy Delfi przygaszona po konfrontacji z Gastón'em pojawia się w barze Jam & Roller, on momentalnie pojawia się przy niej i stara poprawić humor.

Zainteresowania

Delfina uwielbia jazdę na wrotkach, poza tym uczęszcza na pozalekcyjne warsztaty fotograficzne.

Ciekawostki

  • Jej partnerem na konkursie wrotkarskim był Gastón Perida.
  • Przez brak zainteresowania treningami ze strony jej partnera odpadli z konursu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki