FANDOM

Luna Valente/Sol Benson
Luna11
Informacje produkcyjne
Pierwszy odcinek: "Un sueño, sobre ruedas"
Głos: Katarzyna Sawczuk
Aktor: Karol Sevilla
Informacje dodatkowe
Pełne imię: Sol Benson
Luna Valente (przy adopcji)
Przezwiska: Kelnereczka (Przez Matteo)

Lunita (Przez Ámbar)

Płeć: Żeńska
Miejsce zamieszkania: Rezydencja Bensonów,Buenos Aires,Argentyna (obecnie)

Cancun,Meksyk (dawniej)

Rodzina: Miguel Valente (ojczym)
Mónica Valente (macocha)
Lili Benson (matka)†
Bernie Benson (ojciec)†
Sharon Benson(ciotka)
Ambar Smith (dalsza rodzina)
Przyjaciele: Simón Álvarez

Nina Simonetti

Wrogowie: Ámbar Smith
Miłosne zainteresowania: Matteo Balsano
Umiejętności: Śpiew,Jazda na wrotkach

Luna Valente/Sol Benson - główna bohaterka serialu, uczennica prestiżowej szkoły Blake South Collage w Buenos Aires. Pracuje na torze wrotkarskim Jam & Roller jako instruktorka/pomocniczka. Wcześniej mieszkała w Meksyku, w Cancún, ale musiała się przeprowadzić, ponieważ Sharon Benson zaoferowała jej rodzicom pracę, której nie mogli odrzucić z powodu groźby pozbawienia pracy.

Osobowość

Luna to miła, słodka i zdecydowana dziewczyna, jej determinacja pozwala osiągać wybrane cele. Jest wrażliwa, ceni sobie przyjaciół. Nie lubi osób próżnych, samolubnych, lub po prostu niemiłych. Jeśli ktoś zachowuje się wobec niej, lub jej przyjaciół źle, potrafi stanąć w obronie własnej jak i innych. Nastolatka jest uczynna i pomocna, nie boi się pracy i nawiązywania nowych znajomości, jednocześnie z powodu swojej lojalności, rozstania są dla niej bardziej bolesne.

Wygląd

Luna to niewysoka brunetka z falowanymi włosami i zielonymi oczami, a jej szyję zdobi srebrny wisiorek. Ubiera się w wesołe kolory, a na nadgarstek zakłada pełno bransoletek. Kiedy jeździ na wrotkach zakłada różnokolorowy kask.

Relacje

Simón Álvarez

Simón i Luna poznali się jeszcze w dzieciństwie i od tamtej pory są najlepszymi przyjaciółmi. W pełni sobie ufają i mogą zawsze na siebie liczyć. Mają wspólne zainteresowania, takie jak muzyka, czy jazda na wrotkach. Chłopak jest dla nastolatki wsparciem, pomaga jej i radzi, gdy zajdzie taka potrzeba.

Nina Simonetti

Po spotkaniu na torze Jam & Roller , Nina i Luna szybko się zaprzyjaźniają. Nina pomaga Lunie odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a Luna odwdzięcza się pomagając dziewczynie zwalczyć nieśmiałość.

Matteo Balsano

Luna i Matteo po raz pierwszy wpadają na siebie w Cancún, i to dosłownie. Chłopak jest zauroczony wrotkarką, która w przeciwieństwie do innych dziewczyn nie ulega jego urokowi. Mimo tego, że ma dziewczynę próbuje w jakiś sposób zaimponować głównej bohaterce i choć na Lunie nie robi to wrażenia, tak naprawdę ukrywa to co do niego czuje.

Ámbar Smith

Od przeprowadzki głównej bohaterki dziewczyny są zmuszone zamieszkać pod jednym dachem. Nie pałają do siebie sympatią. Ámbar czuje się zagrożona i traktuje Lunę jak intruza, który kradnie jej dom, szkołę oraz tor wrotkarski. Luna podpadła Ámbar już na początku serialu, wylewając na nią milk-shake i upokarzając ją przed przyjaciółkami. Mimo, iż pod koniec 1 odcinka się pogodziły, to są to tylko pozory. Dziewczyny są wobec siebie nieufne jednak z wielu powodów, są zmuszone wzajemnie się tolerować.

Zainteresowania

Hobby Luny to jazda na wrotkach, a także taniec i śpiew. Jej ulubione miejsce to tor wrotkarski Jam & Roller, gdzie może połączyć swoje wszystkie pasje.

Wrotki

Wrotki Luny

Wrotki Luny są różowo- wiśniowe. Znajduje się na nich biały szlaczek. Sznurowadła są niebieskie, a podeszwy czarne.

W ostatnim odcinku 2 sezonu wrotki luny zostają zniszczone,przez Ambar i Emilię.Dziewczyna robi sobie nowe wrotki.

Ciekawostki

  • W 1 odcinku została uratowana przez Matteo.
  • Luna została zaadoptowana, gdy była dzieckiem.
  • Gdy dom małej Luny się palił, z pożaru uratował ją Roberto.
  • Jej prawdziwe imię i nazwisko to Sol Benson.
  • Pracowała w Foodger Wheels, restauracji fast food w Cancún.
  • Piosenka ''Odważna'' została napisana na podstawie melodii ze snu Luny, a także nazwana na cześć nastolatki.
  • Nigdy nie rozstaje się ze swoim naszyjnikiem w kształcie księżyca.