FANDOM

Matteo Balsano
Matteo
Informacje produkcyjne
Pierwszy odcinek: "Un sueño, sobre ruedas"
Głos: Wit Apostolakis-Gluziński
Aktor: Ruggero Pasquarelli
Informacje dodatkowe
Przezwiska: Paw (przez Lunę)

Król Wrotkowiska (przez większość ludzi z toru Jam & Roller)

Płeć: Mężczyzna
Miejsce zamieszkania: Buenos Aires,Argentyna
Rodzina: Flor (kuzynka)
Wrogowie: Simón (rywal)
Miłosne zainteresowania: Ambar Smith (dawniej)

Luna Valente (obecnie)

Matteo Balsano - bohater serialu, syn włoskiego dyplomaty i uczeń Blake South College. To najpopularniejszy i najprzystojniejszy chłopak w szkole, przez co z Ambar tworzy "doskonałą parę".

Osobowość

Matteo to chłopak zdecydowany i nie brak mu pewności siebie. Jest miły i sympatyczny, ale też trochę zarozumiały. W drugim sezonie też trochę jeszcze jest zaromiały ale o wiele mniej ale niestety gdy jest sytuacja z jego płytą pokazuje że nie za bardzo się zmienił.Lubi się droczyć z Luną.

Wygląd

Chłopak jest wysokim brunetem z piwnymi oczami. Zwykle ubiera się w koszule i jeansy.

Relacje

Gastón Perida

Gastón to najlepszy przyjaciel Matteo. Tylko on zna go naprawdę i zawsze mu doradza w podjęciu właściwej decyzji.są w stosunku do siebie ostrożni np: Matteo nie pozwala Gastonwi zbytnio zbliżyć się do jego kuzynki Flor

Ámbar Smith

Jest byłą dziewczyną Matteo. Tworzyli "idealną parę". Lecz przez zachowanie Ámbar i zakochanie się Matteo, rozstali się . W drugim sezonie stają się wrogami.

Luna Valente

Matteo jest zauroczony Luną, która jako pierwsza nie uległa jego urokowi. Chłopak próbuje jej zaimponować, ponieważ ona bardzo mu się podoba. Po raz pierwszy spotykają się w 1 odcinku, dosłownie na siebie wpadając. Matteo od razu próbuje ją poderwać, co niestety mu się nie udaje. Nastolatek uratował ją przed utonięciem w basenie, do którego wpadła przez jego dziewczynę. Jakiś czas po zdarzeniu ponownie do niej zagaduje, jednak nastolatka szybko go spławia. Matteo jednak jest pewny siebie i nie ustępują Lunię . W finałowym odcinku wyznali sobie miłość i się pocałowali . . . W drugim sezonie Matteo okłamuje Lunę że by ją nie zranić lecz chłopak jest w niej tak zakochany że wyznaje jej miłość na konkursie narodowy i ratuje ją przed potrąceniem przez samochód. Lecz przez zarozumiałości Matteo rozstają się na dobrę w 2 sezonie . W finałowym odcinku Matteo mówi że się zmieni dla Luny.

Matteo i Luna

Zainteresowania

Matteo uwielbia jazdę na wrotkach, jest bardzo utalentowany. Na torze Jam & Roller nazywa się go "Król Wrotkowiska".

Wrotki

Wrotki Matteo

Wrotki Matteo są czarne z nadrukiem srebrnych krzyżyków. Powyżej kostki znajduje się rysunek połączonych niebieskich trójkątów, a w połowie podeszwy nadrukowano dwukolorowy pasek. Sznurowadła są niebieskie.

Ciekawostki

  • Jest Włochem.
  • Ze względu na charakter pracy ojca miał okazję mieszkać w wielu krajach.
  • W 1 odcinku uratował Lunę, gdy ta wpadła do basenu.
  • Matteo będzie miał wypadek w 31 odcinku 3 sezonu,wchodząc na bramę rezydencji.