FANDOM

Simón Álvarez
Simon.jpg
Informacje produkcyjne
Pierwszy odcinek: "Un sueño, sobre ruedas"
Głos: Maciej Falana
Aktor: Michael Ronda
Informacje dodatkowe
Płeć: Mężczyzna
Miejsce zamieszkania: Cancún (dawniej)

Buenos Aires (teraz)

Rodzina: {{{rodzina}}}
Przyjaciele: Luna Valente
Wrogowie: Matteo Balsano (rywal)
Miłosne zainteresowania: Luna Valente
Simón Álvarez - bohater serialu, najlepszy przyjaciel Luny. Pochodzi z Meksyku, z Cancún, ale podążył za Luną i obecnie przebywa w Buenos Aires.

Osobowość

Simón to miły i sympatyczny chłopak. Jest uczynny i pomocny, często pomaga Lunie, a kiedy trzeba potrafi ją rozśmieszyć, co czyni go wspaniałym przyjacielem. Z natury jest nieśmiały, a swoje uczucia tłumi w sobie, mimo tego wspiera tych, na których mu zależy.

Wygląd

Chłopak jest wysokim brunetem, jego grzywka jest zaczesana do góry. Na głowie nosi czarną czapkę. W jego ubiór wchodzą spodnie, najczęściej jeansy, trampki, zwykły T-shirt oraz koszula w formie narzutki. Na jego szyi widnieje wisiorek.

Relacje

Luna Valente

Z Luną zna się od dzieciństwa, są bardzo blisko. Chłopak wspiera ją, pociesza, rozbawia i pomaga jej. Są najlepszymi przyjaciółmi, łączy ich szczególna więź, której nawet wyjazd Luny nie rozerwał... prawdę mówiąc, chłopak podążył za główną bohaterką. Prawdopodobnie Simón czuje do Luny coś więcej niż przyjaźń.

Matteo Balsano

Jest jego rywalem, widać iż oboje są zazdrośni widząc Lunę w towarzystwie jednego z nich. Simón i Matteo najczęściej nie potrafią dojść do porozumienia.

Zainteresowania

Tak jak jego przyjaciółka uwielbia jazdę na wrotkach, potrafi grać na gitarze, a także komponować i śpiewać piosenki.

Wrotki

Wrotki Simona.jpg

Wrotki Simona są granatowo niebieskie. Powyżej kostki znajduje się żółta błyskawica, a przy podeszwie czerwony pasek. Sznurowadła są czerwone, a podeszwy czarne.

Ciekawostki

  • Jest twórcą piosenki "Odważna" skomponowanej dla Luny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki